wtorek, 9 kwietnia 2013

Piosenki cz. I

Piosenki


 Piosenki religijne są jak modlitwa. Jak śpiewasz to tak jakbyś modlił się 5 razy! Piosenki religijne są bardzo proste, ale mają wielkie przesłanie i znaczenie. Bardzo łatwo gra się ja na gitarze, jeśli ktoś umiej polecam! Bardzo znana piosenka w tym okresie hymn SMAP-u 2013. Jak się to śpiewała w kościele, to ludzie unosili się wraz z muzyką. A na żywo to brzmi jeszcze lepiej. Diakonia ślicznie śpiewała!! Jeszcze jedna piosenka mi się bardzo podobała, ale właśnie nie pamiętam tytułu. I  jeszcze Słuchaj Izraelu. Moim kolegom przypadał do gustu piosenka puszczana przez jakieś dziewczyny w szkole p.t. ,,Będą cycki będzie pompa". A teraz już koniec tematu o SMAP-ie. Czas na kilka fajnych piosenek: 
W cieniu twoich rąk link to jedna z moich ulubionych piosenek. 
Dotknij Panie moich oczu link tą piosenkę też bardzo lubię. 
Uwielbiam imię Twoje Panie link o Panie Jezu chce wyznać, że ja kocham Ciebie, Ty zmieniasz mnie! Jest tu wyznanie miłości do Jezusa Chrystusa! 
Tak mnie skrusz link ta piosenka była śpiewana na drodze krzyżowej dla młodzieży ( takiej refleksyjniej), zapadła mi w pamieć. 
Ukaż mi Panie swą twarz link co tu więcej mówić. 
Przyjacielu link link nr. 2 nie ma większej miłości niż ta gdy ktoś życie oddaje bym ja mógł żyć. 
Nic nie musisz mówić nic link kocham tą piosnkę!! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz